Subject: FW: Tegevusloa taotlus nr 7874
From: Ülle Politajev <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 12:15:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Ülle Politajev
Sent: Thursday, August 1, 2024 12:11 PM
To: [email-masked]
Subject: FW: Tegevusloa taotlus nr 7874

From: Ülle Politajev
Sent: Thursday, August 1, 2024 12:01 PM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Tegevusloa taotlus nr 7874

Tere

Tänan  kirja eest. Püüan lisada  ambulatoorset töötervishoiuteenust
olemasolevale tegevusloale L03879, tegevuskohaga Haigla 1, Narva, kuid
kahjuks ei  luba infosüsteem  teenust salvestada, andes teate Avalduse
salvestamine ebaõnnestus, põhjust välja toomata. Looda  saada
terviseameti spetsialistilt infot vea põhjuste kohta.

Lugupidamisega

Ülle Politajev

Personaliteenistuse juht

52 93930

From: Adelina Žemžurova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 31, 2024 4:50 PM
To: Kantselei <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Tegevusloa taotlus nr 7874

Tere

Oleme saanud kätte Sihtasutus NARVA HAIGLA esitatud tegevusloa taotluse nr
7874 tegevuskohaga Haigla 1, Narva.

Kuna tegemist on tegevusloa L03879 muutmisega, siis lõpetan taotlusega
7874.

Palun iseteeninduses olemasolevale tegevusloale L03879, tegevuskohale
Haigla 1, Narva lisada ambulatoorsed töötervishoiuteenused. Juhend on
<https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/Tervishoid/tto_tegevused_o
lemasoleva_tegevusloaga.pdf> siin.

Hetkel saadan Teie dokumendid inspektorile, kes hiljem võtab Teiega
ühendust, aga palun vormistage kõik korrektselt. Tegemist ei ole uue
tegevusloaga, vaid muutmisega.

Lugupidamisega

Adelina Žemžurova

Teenuse juht (tegevusload)

Tervishoiuteenuste osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

TĆ¤helepanu! Tegemist on vĆ¤ljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.